Технологія формування готовності майбутніх викладачів іноземних мов до моніторингової діяльності в сфері іншомовної освіти
Анотація
Cтаття присвячена висвітленню сутності та результатів педагогічного
експерименту, спрямованого на формування готовності майбутніх викладачів іноземних
мов до моніторингової діяльності в сфері іншомовної освіти. Виявлено педагогічні умови,
які зумовлюють ефективність означеного процесу впродовж професійно-педагогічної
підготовки майбутніх викладачів іноземних мов. Серед них провідними виявилися такі:
впровадження теорії педагогічного моніторингу й організації моніторингових
досліджень; спрямування завдань самостійно-дослідницької діяльності студентів на
застосування сучасних засобів освітніх вимірювань; організаційно-методичний супровід
траєкторії їхнього професійного розвитку як організаторів, експертів та диспетчерів
якості іншомовної освіти й полікультурного виховання молоді. На підставі означених
педагогічних умов розроблено й апробовано технологію формування готовності
майбутніх викладачів іноземних мов до моніторингової діяльності в сфері іншомовної
освіти.