Технологія формування готовності майбутніх викладачів іноземних мов до моніторингової діяльності в сфері іншомовної освіти

  • Ірина Рожелюк Комунальний заклад «Одеське обласне базове медичне училище»
Ключові слова: професійна підготовка майбутніх учителів іноземної мови, моніторинг у навчанні іноземної мови, моніторингова діяльність вчителя іноземної мови, обізнаність щодо моніторингової діяльності, формування обізнаності щодо моніторингової діяльності, педагогічні умови.

Анотація

Cтаття присвячена висвітленню сутності та результатів педагогічного
експерименту, спрямованого на формування готовності майбутніх викладачів іноземних
мов до моніторингової діяльності в сфері іншомовної освіти. Виявлено педагогічні умови,
які зумовлюють ефективність означеного процесу впродовж професійно-педагогічної
підготовки майбутніх викладачів іноземних мов. Серед них провідними виявилися такі:
впровадження теорії педагогічного моніторингу й організації моніторингових
досліджень; спрямування завдань самостійно-дослідницької діяльності студентів на
застосування сучасних засобів освітніх вимірювань; організаційно-методичний супровід
траєкторії їхнього професійного розвитку як організаторів, експертів та диспетчерів
якості іншомовної освіти й полікультурного виховання молоді. На підставі означених
педагогічних умов розроблено й апробовано технологію формування готовності
майбутніх викладачів іноземних мов до моніторингової діяльності в сфері іншомовної
освіти.

Опубліковано
2019-12-09
Як цитувати
Рожелюк, І. (2019). Технологія формування готовності майбутніх викладачів іноземних мов до моніторингової діяльності в сфері іншомовної освіти. Науковий вісник Ізмаїльського державного гуманітарного університету, (45), C. 146-154. вилучено із http://visnyk.idgu.edu.ua/index.php/nv/article/view/75