Вибір електронної платформи для створення інформаційноосвітнього середовища закладу загальної середньої освіти

  • Вікторія Мізюк Ізмаїльський державний гуманітарний університет
  • Євгеній Абросімов Ізмаїльський державний гуманітарний університет
Ключові слова: реформування освіти, інформаційно-освітнє середовище, LMS Moodle, Google Classroom, Е- schools.

Анотація

Аналіз сучасних тенденцій реформування освіти показав, що створення
інформаційно-освітнього середовища є нагальною потребою на шляху до створення
цифрової школи. Встановлено, що різниця у визначенні вченими поняття «інформаційноосвітнє середовище» обумовлюється сферами застосування середовища, а саме на рівні
вчителя, закладу та країни. Описана національна е-платформа «Е- schools», яка визначає
важливі функції в управлінні освітньою діяльністю, такі як «Електронний журнал» та
«Електронний щоденник», пропонує адміністрації закладу та вчителям створити власні
сайти на платформі системи. Однак їх реалізація на основі шаблону не дозволяє
персоналізувати сторінки сайту, та дозволяє поновлювати середовище різноманітними
цифровими ресурсами. В таких умовах учитель може створити власний особистий
інформаційний простір. Виявлено, що найбільш популярними для розробки вчителем
інформаційно-освітнього середовища є платформа Google Classroom, яка
характеризується легкістю у роботі для користувача без навичок програмування та вебдизайну. На рівні закладу поширена платформа LMS Moodle. Інтеграція інформаційноосвітніх середовищ між собою допоможе отримати потужний засіб організації
освітнього процесу для вирішення сучасних завдань національної освітньої реформи.

Опубліковано
2019-12-09
Як цитувати
Мізюк, В., & Абросімов, Є. (2019). Вибір електронної платформи для створення інформаційноосвітнього середовища закладу загальної середньої освіти. Науковий вісник Ізмаїльського державного гуманітарного університету, (45), C. 90-100. вилучено із http://visnyk.idgu.edu.ua/index.php/nv/article/view/68