Розвиток дрібної моторики рук у молодших школярів із Синдромом Вільямса засобами літературно-музичної творчості (на основі творів Н. Забіли)

  • Наталя Богданець-Білоскаленко Ізмаїльський державний гуманітарний університет
  • Наталя Сиротич Ізмаїльський державний гуманітарний університет
Ключові слова: дрібна моторика рук, синдром Вільямса, твори Н.Забіли, молодші школярі.

Анотація

У статті розкрито основні ознаки захворювання Синдрому Вільямса, його
походження. Авторами подано основні характеристики дітей із «синдромом обличчя
ельфа»: затримка розумового розвитку, труднощі з освоєнням навичок письма (труднощі
із дрібною моторикою), читання й лічби. Проте такі діти мають добре розвинене усне
мовлення, виняткове відчуття ритму й музичну пам’ять. Подано напрацьовані медиками
загальні рекомендації для осіб із «синдромом обличчя ельфа». Зосереджено увагу на
посиленому психолого-педагогічному розвитку дітей.
У межах статті запропоновано авторську методику Н.Сиротич – комплекс вправ
на розвиток дрібної моторики рук та мовленнєвий розвиток із застосуванням засобів
літературно-музичної творчості.

Опубліковано
2019-12-09
Як цитувати
Богданець-Білоскаленко, Н., & Сиротич, Н. (2019). Розвиток дрібної моторики рук у молодших школярів із Синдромом Вільямса засобами літературно-музичної творчості (на основі творів Н. Забіли). Науковий вісник Ізмаїльського державного гуманітарного університету, (45), C. 18-23. вилучено із http://visnyk.idgu.edu.ua/index.php/nv/article/view/57