Викоритсання інформаційних освітніх технологій при вивчення природничо-математичних дисциплін

  • Людмила Драгієва Ізмаїльський державний гуманітарний університет
Ключові слова: освітній процес, педагогічні засоби, освітні технології, інформаційно-комунікаційні технології, природничо-математичні дисципліни.

Анотація

Інформатизація суспільства зумовила безпрецедентні зміни в освітньому процесі, які впливають на гармонійний розвиток особистості та вимагають від педагога нової формації застосування сучасних форм, методів і засобів навчання.
У даній статті розглянуто роль та особливості застосування інформаційних освітніх технологій при вивченні дисциплін природничо-математичного спрямування. Висвітлено методичні аспекти використання засобів нових інформаційних освітніх технологій, визначено різноманітність їх використання на заняттях як засіб наочності, засіб контролю, засіб проведення лабораторних робіт, демонстраційних експериментів.
Акцентується увага на необхідності використання інформаційних освітніх технологій при вивченні природничо-математичних дисциплін та умови для організації самостійної пізнавальної діяльності учнів.

Опубліковано
2020-11-02
Як цитувати
Драгієва, Л. (2020). Викоритсання інформаційних освітніх технологій при вивчення природничо-математичних дисциплін. Науковий вісник Ізмаїльського державного гуманітарного університету, (48), C. 82-88. вилучено із http://visnyk.idgu.edu.ua/index.php/nv/article/view/243