Перейти до головного
Перейти в головне навігаційне меню
Перейти на нижній колонтитул сайту
Науковий вісник Ізмаїльського державного гуманітарного університету
Про нас
Про журнал
Редакційна політика
Конфлікт інтересів
Авторські права та ліцензування
Політика відкритого доступу
Політика щодо плагіату
Подання
Редакційний штат
Політика конфіденційності
Контактна інформація
Етика
Анонси
Для авторів
Рецензування
Архіви
Пошук
Пошук
Зареєструватися
Увійти
Індексація
Поточний випуск
Home
/
Архіви
/
№ 68 (2024): Науковий вісник Ізмаїльського державного гуманітарного університету. Серія: Педагогічні науки
Опубліковано:
2024-10-01
Весь випуск
Макет
Статті
Визначення та застосування відновлювальних засобів у спорті як біохімічна компетентність майбутніх фахівців фізичної культури і спорту
Оксана Баштовенко, Лариса Оніщук
C. 9-19
Педагогічна співпраця з батьками дітей дошкільного та молодшого шкільного віку із синдромом дауна: інформаційно-просвітницький контекст
Олена Біла, Юлія Левицька
C. 20-27
Реалізація міжпредметних зв'язків фізики і хімії у процесі вивчення дисциплін фізична хімія та аналітична хімія
Оксана Букатова, Ольга Федорова
C. 28-36
Використання різних видів фонетичних вправ на заняттях з практичної фонетики англійської мови
Тетяна Вдовенко
C. 37-42
Українська мова і математика: інтегративні аспекти формування термінологічної компетентності майбутніх учителів початкової школи
Ірина Гуменюк, Руслана Романишин
C. 43-50
Специфіка професійної підготовки асистента вчителя та асистента вихователя в контексті інклюзивної освіти
Вікторія Звєкова
C. 51-61
Формування фахових професійних компетентностей при вивченні теорії ймовірностей та математичної статистики
Ольга Івлієва
C. 62-69
Синтетична основа жанру байопік та перспективи його використання на уроках зарубіжної літератури в профільній школі
Олексій Кискін
С. 70-84
Викладач як суб'єкт професійної діяльності: про один із підходів до розвитку індивідуальної освітньої траєкторії студентства
Надія Кічук
C. 85-89
Освітній потенціал штучного інтелекту як наукова проблема
Ярослав Кічук, Андрій Арнаут, Михайло Яценко , Микита Ткаченко Градинар
C. 90-96
Диференціальний аналіз компетентності та компетенції, як умови інтегративності сучасної освіти України
Лілія Куліненко
C. 97-105
Формування предметної компетентності майбутніх фахівців гуманітарного напрямку при вивченні анатомії, фізіології з основами валеології, гігієни та екології для майбутньої здоров’язбережувальної діяльності
Оксана Мондич
C. 106-113
Художньо-естетична домінанта патріотичного виховання учнівської молоді КНР
Олександра Попова
C. 114-118
Поширення інтегративно-інтерпретаційної діяльності вчителя музичного мистецтва в освітньому просторі КНР
Сейфулла Рашидов, Олена Бухнієва
C. 119-128
Формування соціальної компетентності в процесі підготовки здобувачів спеціальності «Соціальна робота» при вивченні дисципліни «Загальна соціологія»
Світлана Садова
C. 128-134
Навчання практичній фонетиці англійської мови в умовах змішаного навчання
Світлана Слободяк
C. 135-142
Вивчення українського фольклору в контексті ідей нової української школи
Алла Соколова
C. 143-153
Традиційні методи та інноваційні підходи до формування здоров’язбережувальної компетентності дітей старшого дошкільного віку
Світлана Тітаренко, Наталія Цись
C. 154-163
Виховний потенціал сучасного зарубіжного графічного роману та комікс-культури
Тетяна Шевчук
C. 164-171
Формування інклюзивної компетентності майбутнього вчителя англійської мови та зарубіжної літератури в профільній школі на основі програмних творів англійської літератури сучасного періоду
Тетяна Шевчук, Ольга Шикиринська
C. 172-178
Мова
English
Українська
Подати статтю
Інформація
Для читачів
Для авторів
Для бібліотекарів