Навчання практичній фонетиці англійської мови в умовах змішаного навчання

  • Світлана Слободяк Ізмаїльський державний гуманітарний університет
Ключові слова: практична фонетика англійської мови, здобувачі вищої освіти, вимова та інтонація, формувальне та підсумкове оцінювання, змішане навчання

Анотація

Метою статті є опис способів викладання практичної фонетики англійської мови здобувачам закладів вищої освіти у контексті змішаного навчання. Дуже часто здобувачі першого року навчання приділяють недостатньо уваги фонетичному аспекту вивчення англійської мови. Вони недооцінюють важливість правильної вимови, помилково вважаючи, що вивчення вимовних та інтонаційних норм мови є менш важливим, ніж такі аспекти вивчення англійської мови як вокабуляр і граматика. Однак, спілкування англійською мовою буде серйозно ускладнене, якщо слова будуть неправильно вимовлені, навіть якщо використовується лексика і граматика просунотого рівня. Метою вивчення фонетики є формування фонетичної компетентності здобувачів вищої освіти першого курсу через ознайомлення їх з основними поняттями та категоріями сучасної фонетики англійської мови; розвиток фонематичного слуху, мовленнєвих інтонаційних навичок та артикуляційних навичок; формування впевненості в практичному використанні набутих знань з фонетики в процесі спілкування англійською мовою. Методична система навчання фонетики спрямована на використання теоретичних знань для формування практичних умінь і навичок шляхом систематичної та динамічної роботи здобувачів вищої освіти над засвоєнням навчального матеріалу на уроці під керівництвом учителя. Крім аудиторних занять, здобувачі вищої освіти повинні працювати самостійно, щоб розвивати свої слухові та артикуляційні навички. У разі дистанційного навчання проведення навчальних занять, організація оцінювання та перевірка результатів самостійної роботи здобувачів вищої освіти відбувається через платформу онлайн-відеоконференцій Google Meet та систему управління навчанням Moodle. У змішаному навчальному середовищі LMS Moodle також широко використовується для формувального та підсумкового оцінювання, а також як ефективна платформа для самостійного навчання здобувачів вищої освіти і закріплення ними матеріалу курсу.

Посилання

Chystilina O. M. (2021). Pro znachennia fonetychnoho aspektu v protsesi navchannia inozemnoi movy na spetsializovanykh fakultetakh u vyshchykh navchalnykh zakladakh. [On importance of phonetic aspect in teaching foreign languages in language departments of universities and colleges]. Pedahohika formuvannia tvorchoi osobystosti u vyshchii i zahalnoosvitnii shkolakh [Pedagogy of creative personality formation in higher and secondary schools]. № 74. V. 1. P. 173-176. [in Ukrainian]. URL: http://www.pedagogy-journal.kpu.zp.ua/archive/2021/74/part_1/34.pdf
Mochalova N. (2023). Osoblyvosti onlain-navchannia fonetyky anhliiskoi movy [Peculiarities of online learning of English phonetics]. Materialy I mizhnar. nauk. konf. «Sotsialno-humanitarni studii: innovatsii, vyklyky ta perspektyvy» [Materials of the 1st international scientific conf. «Social and humanities studies: innovations, challenges and prospects». Zhytomyr: Zhytomyrska politekhnika. P. 127–130. [in Ukrainian]. URL: https://rep.nuos.edu.ua/server/api/core/bitstreams/7362f2bb-a777-4901-ad75-81804bd6aa70/content
Yefymenko T.M. (2020). Mizhmovna interferentsiia ta shliakhy yii podolannia [Interlingual interference and ways to overcome it]. Modern researchers in philological sciences: Collective monograph. Riga: Izdevnieciba “Baltija Publishing”. Baia Mare, Romania. P. 51-68. [in Ukrainian]. URL: http://www.baltijapublishing.lv/download/monograph/colmomo_fil/4.pdf
Опубліковано
2024-10-03
Як цитувати
Світлана Слободяк. (2024). Навчання практичній фонетиці англійської мови в умовах змішаного навчання. Науковий вісник Ізмаїльського державного гуманітарного університету, (68), C. 135-142. вилучено із http://visnyk.idgu.edu.ua/index.php/nv/article/view/881