Художньо-естетична домінанта патріотичного виховання учнівської молоді КНР
Анотація
У статті представлено результати педагогічного дискурсу щодо уточнення статусу понять «музично-естетичне виховання», «художньо-естетичне виховання». Констатовано важливість використання потенціалу музики саме у патріотичному вихованні підростаючого покоління та значні педагогічні втрати у цьому плані; доведено проблемність даного ракурсу в контексті досліджень, зокрема, вітчизняних учених та дослідників КНР. Сфокусовано увагу на деяких особливостях патріотичного виховання засобами музичного мистецтва у КНР. Така площина поглиблення наукових уявлень про повноцінне використання ресурсів розвитку художньо-естетичної та духовної сфер особистості, з одного боку, та пріоритетність патріотичного виховання учнівської молоді засобами музичного мистецтва – з іншого, відкривають перспективи подальшого творчого використання українськими фахівцями ідей, закладених у цьому відношенні в освітній практиці КНР.
Посилання
Goncharenko S.U. Ukrainian pedagogical dictionary. View. the second, additional and corrected. Rivne: Volyn amulets. 2011. 552 p. [in Ukrainian].
Gudymenko D.O. Methods of working with students of different ages and levels of training in teaching flute music by European composers. Bulletin of Science and Education. 2024. No. 7 (25). P. 678-688. [in Ukrainian].
Declaration of principles of tolerance Pedagogical tolerance. 1991. No. 3-4. P. 175-179. [in Ukrainian].
Encyclopedia of education / ch. ed. V.G. Flint Kyiv: Yurinkom Inter. 2008. 1040 p. [in Ukrainian].
Kichuk N.V., Dzyuba O.A. An integrated approach to the professional training of specialists in the artistic and pedagogical profile Scientific notes. Series "Pedagogical Sciences". 2024. Issue 214. P. 39-42. [in Ukrainian].
Tyshchyk I.S. Interethnic tolerance in the plane of the Ukrainian national narrative Pedagogical sciences: theory, history, innovative technologies / head. ed. A.A. Sbrueva Sumy: Publishing House of the Sumy State University named after A.S. Makarenko 2014. No. 1 (35). P. 102-110. [in Ukrainian].
Huang Zhuyping Creative potential of future music teachers as a psychological and pedagogical phenomenon Scientific Bulletin of IDSU. 2021. Issue 53. P. 53-65. [in Ukrainian].
Zhou Tinting Organization of the educational process of musical education in secondary schools of the People's Republic of China Scientific notes of the pedagogical. Department. 2022. Issue 50. P. 120-126. [in Ukrainian].
Zhou Zhenyu Peculiarities of musical education in schools of the People's Republic of China. Pedagogy and psychology: coll. n. works Kharkiv, 2018, issue 60. P. 148-157. [in Ukrainian].