Художньо-естетична домінанта патріотичного виховання учнівської молоді КНР

  • Олександра Попова Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Ключові слова: музичне виховання в КНР, художньо-естетичне виховання, учнівська молодь, патріотичне виховання засобами музичного мистецтва, позашкільна музично-творча діяльність, професійна самореалізація майбутнього учителя музичного мистецтва

Анотація

У статті представлено результати педагогічного дискурсу щодо уточнення статусу понять «музично-естетичне виховання», «художньо-естетичне виховання». Констатовано важливість використання потенціалу музики саме у патріотичному вихованні підростаючого покоління та значні педагогічні втрати у цьому плані; доведено проблемність даного ракурсу в контексті досліджень, зокрема, вітчизняних учених та дослідників КНР. Сфокусовано увагу на деяких особливостях патріотичного виховання засобами музичного мистецтва у КНР. Така площина поглиблення наукових уявлень про повноцінне використання ресурсів розвитку художньо-естетичної та духовної сфер особистості, з одного боку, та пріоритетність патріотичного виховання учнівської молоді засобами музичного мистецтва – з іншого, відкривають перспективи подальшого творчого використання українськими фахівцями ідей, закладених у цьому відношенні в освітній практиці КНР.

Посилання

Bukhnieva O.A. Pedagogical potential of vocal art in the patriotic education of young students in the People's Republic of China Scientific notes of the NSU named after M. Gogol. Psychological and pedagogical sciences. 2024. No. 2. P. 136-143. [in Ukrainian].
Goncharenko S.U. Ukrainian pedagogical dictionary. View. the second, additional and corrected. Rivne: Volyn amulets. 2011. 552 p. [in Ukrainian].
Gudymenko D.O. Methods of working with students of different ages and levels of training in teaching flute music by European composers. Bulletin of Science and Education. 2024. No. 7 (25). P. 678-688. [in Ukrainian].
Declaration of principles of tolerance Pedagogical tolerance. 1991. No. 3-4. P. 175-179. [in Ukrainian].
Encyclopedia of education / ch. ed. V.G. Flint Kyiv: Yurinkom Inter. 2008. 1040 p. [in Ukrainian].
Kichuk N.V., Dzyuba O.A. An integrated approach to the professional training of specialists in the artistic and pedagogical profile Scientific notes. Series "Pedagogical Sciences". 2024. Issue 214. P. 39-42. [in Ukrainian].
Tyshchyk I.S. Interethnic tolerance in the plane of the Ukrainian national narrative Pedagogical sciences: theory, history, innovative technologies / head. ed. A.A. Sbrueva Sumy: Publishing House of the Sumy State University named after A.S. Makarenko 2014. No. 1 (35). P. 102-110. [in Ukrainian].
Huang Zhuyping Creative potential of future music teachers as a psychological and pedagogical phenomenon Scientific Bulletin of IDSU. 2021. Issue 53. P. 53-65. [in Ukrainian].
Zhou Tinting Organization of the educational process of musical education in secondary schools of the People's Republic of China Scientific notes of the pedagogical. Department. 2022. Issue 50. P. 120-126. [in Ukrainian].
Zhou Zhenyu Peculiarities of musical education in schools of the People's Republic of China. Pedagogy and psychology: coll. n. works Kharkiv, 2018, issue 60. P. 148-157. [in Ukrainian].
Опубліковано
2024-10-03
Як цитувати
Олександра Попова. (2024). Художньо-естетична домінанта патріотичного виховання учнівської молоді КНР. Науковий вісник Ізмаїльського державного гуманітарного університету, (68), C. 114-118. вилучено із http://visnyk.idgu.edu.ua/index.php/nv/article/view/878