Формування компетентності майбутніх учителів початкової школи при вивченні анатомії та фізіології людини: деякі аспекти проблеми

  • Оксана Мондич Ізмаїльський державний гуманітарний університет
Ключові слова: компетентність; анатомія та фізіологія; майбутні вчителі початкової школи, компетентнісний і синергетичний підходи, мультимедійні засоби навчання.

Анотація

Стаття розкриває сучасні положення формування компетентності з анатомії
та фізіології людини майбутніх учителів початкової школи як основи їх майбутньої
здоровʼязбережувальної діяльності. Оптимізувати здоров’язбережувальний вектор
підготовки майбутніх учителів початкової школи відповідно до сучасних тенденцій
теорії і методики навчання можна завдяки розробці методики формування
компетентності з анатомії та фізіології людини студентів вищих педагогічних
навчальних закладів.
Розкрито методику формування компетентності з анатомії та фізіології людини
з використанням інтерактивних методів і мультимедійних засобів навчання

Опубліковано
2019-12-09
Як цитувати
Мондич, О. (2019). Формування компетентності майбутніх учителів початкової школи при вивченні анатомії та фізіології людини: деякі аспекти проблеми. Науковий вісник Ізмаїльського державного гуманітарного університету, (45), C. 101-108. вилучено із http://visnyk.idgu.edu.ua/index.php/nv/article/view/69