Створення інноваційного освітнього простору в закладах дошкільної освіти: деякий конструктивний досвід європейських країн

  • Віта Мельник Ізмаїльський державний гуманітарний університет
Ключові слова: інноваційний освітній простір, інновації, середовище, освіта, заклад дошкільної освіти, дитина дошкільного віку

Анотація

У статті розкривається роль інноваційного освітнього середовища як важливого простору для формування особистості дошкільника, покращення його соціалізації. Усебічному розвитку особистості в дошкільному дитинстві сприяє створення інноваційного освітнього середовища закладу дошкільної освіти. У статті обґрунтовано актуальність створення інноваційного освітнього простору в закладах дошкільної освіти, висвітлено особливості створення інноваційного простору, адже на сучасному етапі розвитку суспільства на особливу увагу заслуговує проблема формування розвиненої особистості, спроможної отримувати, аналізувати різнобічну інформацію, приймати оптимальні рішення та адаптуватись до нових умов життя. Створення інноваційного освітнього середовища забезпечить всебічний розвиток, підготовку та отримання дітьми знань у контексті всіх освітніх ліній розвитку Базового компоненту. Розглянуто та проаналізовано досвід зарубіжних країн у створенні інноваційного середовища освіти і труднощів, які виникають під час його впровадження. У статті наведено приклади інноваційних онлайн-садочків, які є важливими осередками освіти дітей та стимулюють їх до подальшого всебічного розвитку в умовах воєнного стану . У даному дослідженні теоретично обґрунтовано доцільність створення інноваційного освітнього середовища, визначено основні переваги і недоліки використання даного простору. Визначеної перспективи подальшого наукового пошуку.

Опубліковано
2022-12-06
Як цитувати
Мельник , В. (2022). Створення інноваційного освітнього простору в закладах дошкільної освіти: деякий конструктивний досвід європейських країн. Науковий вісник Ізмаїльського державного гуманітарного університету, (60), С. 112-117. вилучено із http://visnyk.idgu.edu.ua/index.php/nv/article/view/662